donderdag 2 juli 2009

Druk, druk, druk...

Met mijn welgemeende excuses dat ik al zo lang niets van me heb laten horen/lezen/zien.
Het zijn hectische tijden. De druk is groot. Er worden zo nu en dan muizenkeutels gevonden in de voorraadkast van de bakkerij en alle verantwoordelijkheid hiervoor wordt op mijn schouders geladen.

Inmiddels heb ik al 4 (vier!!) muizen gevangen en er zelfs eentje gedood. Ik begrijp nu tenminste waar ze het over hadden. Ik moet net zo lang spelen tot de muis niet meer beweegt. Dan zijn mijn huisgenoten tevreden. Soms zijn ze niet zo tevreden als ik weer eens hun voeten of broek aanval, maar ik moet nou eenmaal blijven oefenen, want met het geringe aantal muizen hier kan ik niet in vorm blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten